حال این روزهای من، نوسانات زیادی رو از سر میگذرونه. علت دقیق زیاد شدن این نوسان‌ها رو نمیدونم، اما حدس میزنم ممکنه به خاطر این باشه که این روزها ارتباطم با خودم، ضعیف تر از قبل شده. در نتیجه این آشفتگی‌ها، دیشب یک استوری بسیار خصوصی در اینستاگرام منتشر کردم و بعد از چند دقیقه پشیمون شدم و پاکش کردم. فکر میکنم این روزها هیچ چیز به اندازه درونگرایی نمیتونه بهم کمک کنه. حس میکنم دوست دارم و احتیاج دارم که از این حجم از برونگرایی، فاصله بگیرم. به همین خاطر تصمیم گرفتم که حداقل برای مدتی در توییترم چیزی ننویسم و در استوری اینستاگرام، چیز خصوصی منتشر نکنم.

این روزها، در حال مطالعه کتاب خودکاوی از کارن هورنای هستم و بیشتر از همیشه موانعی رو که مانع از رهایی و رشدم میشن حس می‌کنم. اما مسئله اینجاست که این موانع رو نمیبینم و نمیدونم دقیقا چی هستند. فقط وجودشون رو حس میکنم و از وجودشون تحت فشارم. شاید لازم باشه این بخش از خودکاوی و توسعه فردی رو به کمک یک همراه انجام بدم.